Vstup technologického produktu na trh v České republice v restaurační sféře – Kateřina Navrátilová
Kateřina Navrátilová
Master's thesis
Vstup technologického produktu na trh v České republice v restaurační sféře
Entry of a Technological Product in the Czech Restaurant Industry
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu akceptace a implementace QR kódu v České republice v gastronomické sféře a analýzu aktuálně nabízených produktů na trhu s cílem doporučení správného výběru a správného použití technologie pro podniky v dané oblasti. První část práce představuje teoreticko-metodologický základ v podobě popisu základních teoretických modelů a poznatků pojících se s technologiemi …moreAbstract:
This thesis focuses on analysing the acceptance and implementation of QR codes in the Czech Republic restaurant industry and compares them to products currently on the market and aims to recommend the best technology for companies in the field. This thesis’ introduction presents a theoretical and methodological basis by describing existing theoretical models and knowledge related to the technology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83943
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2021
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Ondřej Loučka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Opencard, univerzální čipová karta: Případová studie technologické inovace
Anežka Příběnská -
Management in the Digital Age: How Technology Commands Business Strategy, Influences Customer Perception and Loyalty
Samuel Edozie Akaniro -
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
Juraj Zamborský -
Marketingový výzkum inovačního potenciálu vybraných výrobků práškové metalurgie
Tomáš Němec -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová