Projektová výuka v kontextu moderních výukových strategií na 1. stupni ZŠ – Mgr. Jana Novotná
Mgr. Jana Novotná
Diplomová práce
Projektová výuka v kontextu moderních výukových strategií na 1. stupni ZŠ
Project work in education in context of modern educational strategies in primary school
Anotace:
Diplomová práce „Projektová výuka v kontextu moderních výukových strategií na 1. stupni ZŠ“ pojednává o využití projektové výuky jako jedné z aktivizujících výukových strategií s konkrétním zaměřením k výchově k demokratickému občanství a vlastenectví na 1. stupni ZŠ na základě regionální tematiky.Abstract:
Diploma Thesis “Project work in education in context of modern educational strategies in the primary school“ deals with using project work in education as one of the activating ways of modern educational strategies with the aim of upbringing to democratic citizenship and patriotism in primary school on the basic of regional themes.Klíčová slova
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání Výchova demokratického občana občanství a vlastenectví moderní výukové strategie projektová výuka projekt regionální učivo Framework education programme for basic education Democratic citizenship citizenship and patriotism modern educational strategies project work in education project regional curriculum
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a654i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Hana Filová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Studieren Probieren: a Guidance Programme for Prospective Students in Austrian Higher Education
Matej Patrik Žitňanský -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ -
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská