Návrh marketingové komunikace pro velkoobchod – Petra Hartmannová
Petra Hartmannová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikace pro velkoobchod
Marketing Communication Design for a Wholesale
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro velkoobchod. Teoretická část je věnována východiskům marketingové komunikace a jejím nástrojům, především pak marketingovému mixu. Společnost je kromě obecné charakteristiky analyzována pomocí PEST a SWOT analýzy a také Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. V práci jsou využita primární data získaná anketárním šetřením a sekundární data …moreAbstract:
The Diploma thesis describes the design of marketing communications for wholesale. The theoretical part includes the background of marketing communication and its marketing communication tools, particularly the marketing mix. The company is in addition to the general characteristics analyzed using the PEST and SWOT analysis and Porter's five competitive forces. The primary used data are obtained by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/84842
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Martina Steinová
- Reader: Hana Vondráková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová