Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe – Mgr. Anna Krátká, Ph.D.
Mgr. Anna Krátká, Ph.D.
Disertační práce
Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe
Metacognitive Strategies as a Means of Expanding the Responsibility of Nursing Students During Clinical Practice
Anotace:
Předkládaná disertační práce zkoumá vztah mezi metakognitivními strategiemi a odpovědností studentů ošetřovatelství při praxi v nemocnici. Teoretická část předkládá vybraná epistemologická východiska zkoumání odpovědnosti, vymezuje pojem odpovědnost z různých pohledů, objasňuje co jsou metakognice a jak je lze aplikovat do výuky. Zabývá se také morálním vývojem jedince. Cílem práce je zjistit, uvědomují …víceAbstract:
The present dissertation studies the relationship between metacognitive strategies and responsibilities of nursing students during their nursing practice in the hospital. The theoretical part provides selected epistemological grounds for examining responsibility, defines the term responsibility from different points of view, clarifying what metacognitions are and how they can be applied to teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sbbdu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Josef Maňák, CSc., doc. PaedDr. et Mgr. Eva Zacharová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁTKÁ, Anna. \textit{Metakognitivní strategie jako prostředek rozvíjející odpovědnost studentů ošetřovatelství v průběhu klinické praxe}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/p8yg5i/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Role sestry při edukaci pacienta s kolostomií.
Taťána MRÁZOVÁ -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Činnosti prováděné studenty během závěrečné lékárenské praxe a názor studentů na její aspekty
Markéta Dvořáková -
Praxe Académica na Vida dos Estudantes Minhotos
Adéla Terezie Hurtová -
Maloasijský původ praxe rituální kastrace kněží bohyně Velké Matky a Attida: starodávná tradice, nebo helénistická inovace?
Petra Houserová -
Rozhodovací praxe Soudního dvora Evropské unie v trestních věcech
Kateřina Žufanová -
Šok začínajících učitelů ze vstupu do praxe: přehledová studie
Kateřina Prášilová -
Projekt výzkumu přínosu odborné praxe studentů 2. ročníku oboru CHASOP na CARITAS - Vyšší odborné škole sociální Olomouc pro pracoviště odborných praxí
Martina Obdržálková