Teaching elementary literacy in English – Mgr. Tereza Heisigová
Mgr. Tereza Heisigová
Diplomová práce
Teaching elementary literacy in English
Teaching elementary literacy in English
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá výukou prvopočátečního čtení v hodinách anglického jazyka. Práce vychází z osobní zkušenosti diplomantky s výukou čtení pomocí metody phonics v londýnské základní škole, kde se povinná školní docházka začíná ve stejném věku, jako v České republice předškolní rok v mateřské škole. Tato metoda je čtenáři přiblížena v teoretické části práce. Východiskem pro implementaci …víceAbstract:
The thesis focuses on teaching of elementary reading in English. It is based on the author´s personal experience with teaching literacy through the phonics method at a primary school in London where the compulsory school attendance starts at the age that corresponds to the pre-school age in the Czech Republic. The method is described in the theoretical section. The basis of the method implementation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mz1sn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Lenka Nováková -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová -
Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners
Lea Hanáková -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková -
English Language Learning and Speech Problems in Czech Young Learners as Viewed by Speech Therapists
Monika Smetanová -
CLIL in Very Young Learners
Lenka Švecová