Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích – Bc. Petra Prchalová
Bc. Petra Prchalová
Diplomová práce
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Anotace:
Diplomová práce se zabývá důležitostí marketingové komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci ve zvoleném výrobním podniku a navrhnout doporučení v oblasti marketingové komunikace s ohledem na problematiku budování identity a reputace. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část pojednává o problematice marketingové komunikace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the importance of marketing communication for building identity and reputation in manufacturing companies. The aim of the work is to evaluate marketing communication in the selected manufacturing company and to propose recommendations in the field of marketing communication regarding to the issue of building identity and reputation. The work is divided into two parts. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/gqfmi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRCHALOVÁ, Petra. \textit{Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/p92wvc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová