Bc. Petra Prchalová

Master's thesis

Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích

Abstract:
Diplomová práce se zabývá důležitostí marketingové komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci ve zvoleném výrobním podniku a navrhnout doporučení v oblasti marketingové komunikace s ohledem na problematiku budování identity a reputace. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část pojednává o problematice marketingové komunikace …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the importance of marketing communication for building identity and reputation in manufacturing companies. The aim of the work is to evaluate marketing communication in the selected manufacturing company and to propose recommendations in the field of marketing communication regarding to the issue of building identity and reputation. The work is divided into two parts. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2022
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jitka Brodská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích