Bc. Petra Prchalová

Diplomová práce

Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích

Anotace:
Diplomová práce se zabývá důležitostí marketingové komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci ve zvoleném výrobním podniku a navrhnout doporučení v oblasti marketingové komunikace s ohledem na problematiku budování identity a reputace. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část pojednává o problematice marketingové komunikace …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the importance of marketing communication for building identity and reputation in manufacturing companies. The aim of the work is to evaluate marketing communication in the selected manufacturing company and to propose recommendations in the field of marketing communication regarding to the issue of building identity and reputation. The work is divided into two parts. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jitka Brodská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích