Komunikace mezi pedagogem a dítětem se zdravotním postižením – Veronika TKÁČOVÁ
Veronika TKÁČOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace mezi pedagogem a dítětem se zdravotním postižením
Communication between a pedagogue and a child with a health disorder
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem s lehkým mentálním postižením. Teoretická část práce pojednává o pedagogické komunikaci, snaží se přiblížit specifika žáků s lehkým mentálním postižením se zaměřením na jejich edukační možnosti a také poukazuje na rozdílný vývoj řeči dětí většinové populace a dětí s lehkým mentálním postižením a to v kontextu jazykových …víceAbstract:
My bachelor´s thesis deals with the issue of pedagogical communication between teacher and student with light mental handicap. Theoretical part of my thesis is about pedagogical communication, tries to describe specifics of students with light mental handicap with focus on their educational possibilities and also points at different development of speech of children from majority population and children …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TKÁČOVÁ, Veronika. Komunikace mezi pedagogem a dítětem se zdravotním postižením. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Opožděný vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Jana Helekalová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Ontogenetický vývoj řeči u dětí z bilingvního prostředí
Sára Kadlecová -
Vliv bilingválního vzdělávání na vývoj řeči dětí předškolního věku z česky mluvících rodin
Michaela Marešová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Vývoj řeči u dětí z multikulturního prostředí
Lenka Kuľková -
Analýza vývoje řeči dětí z bilingvního prostředí
Lucie Božková