Analýza spokojenosti zákazníků energetického podniku – Karolína Svobodová
Karolína Svobodová
Diplomová práce
Analýza spokojenosti zákazníků energetického podniku
Customers Satisfaction Analysis of the Energy Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníků ve společnosti innogy Česká republika a.s., konkrétně pro pobočku zákaznického centra v Ostravě. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části je popsána charakteristika společnosti a teoretická východiska měření spokojenosti. Praktická část se zabývá výzkumem a následnou analýzou výzkumu. Výzkum …víceAbstract:
This thesis deals is focuse on measurement of customer satisfaction in the company innogy Czech Republic, a. s., specifically for a customer center branch. This customer center is situated is Ostrava. The work have a two parts, first is the theoritical one and the second one is practice. In theoretic part is describe characteristic this one bank and way out of measurement satisfaction. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/130240
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Ladislav Moravec
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
The Antecedents and Consequences of Net Promoter Score: The Case of an Energy Company
Matěj Brandejs -
Matematický model proudění podzemní vody a transportu kontaminantů skupin NEL a BTEX v areálu Innogy Česká republika a.s., Karlovy Vary
Maria Mursaikova -
Vývoj a příčiny růstu cen energií v České republice
Nikola Kučerová -
Pracovní prostředí a jeho dopad na spokojenost zaměstnanců ve společnosti Dachser Czech Republic a. s.
Monika Krausová -
Defining and Evaluating a Health and Well-being Destination in the Czech Republic
Natalia Bychkova -
A Comparison of Employee Satisfaction Levels between MNCs and Domestic Companies in the Czech Republic
Malika Safarova -
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a. s.
Petra Čevelová -
Řízení obchodu a motivace zaměstnanců ve společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s.
Dana Boteová