Sebepojetí a nadání dítěte: kazuistická studie – Karolína Kaplanová
Karolína Kaplanová
Master's thesis
Sebepojetí a nadání dítěte: kazuistická studie
Selfconcept and Gifted child - a case study
Abstract:
Cílem této práce je zaměřit se na sebepojetí nadaného dítěte a hledat odpověď na otázky, zda sebepojetí ovlivňuje nadání či naopak.V první části byly popsány a charakterizovány sebepojetí, nadání, jak se navzájem tyto pojmy ovlivňují. Dále následuje prezentace různých pohledů odborníků právě na téma nadání dítěte.Empirická část práce je zaměřena na výzkumné zpracování problému, kde k šetření byly …moreAbstract:
The main goal of this Diploma Thesis is to study the self-concept of gifted children and to learn how much of an effect it has on their lives.The first part describes the characteristics of the self-concept and the nature of talents. We are searching for answers to how these two concepts influence each other. This Diploma Thesis introduces different views from experts on these topics.This Diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2016
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4257
Thesis defence
- Date of defence: 9. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Iva Křoustková Moravcová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights