Projekt komunikačního mixu sportovních her od~Electronic Arts – Bc. Jan POŘÍZKA
Bc. Jan POŘÍZKA
Diplomová práce
Projekt komunikačního mixu sportovních her od~Electronic Arts
Project of promotion of sport videogames by Electronic Arts
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na marketingovou komunikaci sportovních her společnosti Electronic Arts Czech Republic s.r.o. Analyzoval jsem ji a navrhl pro marketingovou komunikace dva projekty na zvýšení prodejnosti a pro public relations sportovních her a značky EA v České republice.Abstract:
In my diploma work I focused on promotion of sport games of Electronic Arts Czech Republic s.r.o. I made an analyze of it and proposed two projects for promotion to raise sales and for public relations of sport games and the mark EA in Czech Republic.Klíčová slova
marketingová komunikace Electronic Arts EA FIFA NHL podpora prodeje PR public relations reklama
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1550
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POŘÍZKA, Jan. Projekt komunikačního mixu sportovních her od~Electronic Arts. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Marketingová komunikace se zaměřením na public relations v knihovně Jiřího Mahena v Brně
Veronika Juráková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Analýza marketingové komunikace konkrétního podniku s důrazem na Public Relations
Tomáš Psota -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná