Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih – Kateřina Jamborová
Kateřina Jamborová
Bachelor's thesis
Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih
Shopping Behavior During the Purchase of Books by Academic Students
Abstract:
Teoretická část práce se věnuje nákupnímu procesu a knihám. Konkrétněji se jedná o nákupní chování, rozhodování, o zákazníka jakožto cílovou skupinu při záměru společnosti udržet si jej. Dále pak vývoj prodeje, a to se zaměřením na produkt, kterým je i kniha, a cenu, jež je důležitá při jakékoliv formě prodeje. Následuje samostatná kapitola věnovaná knihám, obsahující jejich definice a základní dělení …moreAbstract:
The theoretical part is devoted to shopping processes and books. This part is focused to customer as a target group for the company which wants to hold him, shopper's behavior and decision-making. Theoretical part continues with describing line of sell, focused on a book as a product and it's price, which is important in every form of sell. Next chapter is dedicated to books with their definitions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 23. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAMBOROVÁ, Kateřina. \textit{Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/p9gr2d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jamborová, Kateřina. Nákupní proces vysokoškolských studentů při nákupu knih. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Iracionalita ve spotřebitelském chování vysokoškolských studentů
Dominik Krampla -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Nákupní chování, rozhodovací proces spotřebitele
Pavel Pařízek -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
Eliška MALÁ -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová