Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD – Barbora LICKOVÁ
Barbora LICKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD
The Influence of Teaching Assistant on Relationships in the Classroom with a Student with ADHD
Abstract:
Tato práce se zabývá zjišťováním vlivu asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě, ve které je integrován žák s poruchou ADHD. V teoretické části práce jsou rozebrána specifika poruchy ADHD a popsána profese asistenta pedagoga. Tato část práce se zaměřuje také na problematiku klimatu třídy a vztahů ve třídě. Výzkumný vzorek tvoří tři třídy základních škol, přičemž v každé je integrován žák s ADHD …moreAbstract:
This thesis focuses on identifying the influence of teaching assistant on relationships in a classroom with a student with ADHD. The theoretical part analyzes attention deficit hyperactivity disorder and describes a profession of teaching assistant. The paper also discusses the issue of classroom climate and relations in the classroom. The research sample consists of three classes of primary schools …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2015
Accessible from:: 25. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Marek Kolařík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LICKOVÁ, Barbora. Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Asistent pedagoga na prvním stupni vybrané základní školy
Jitka Kochová Novotná -
Vztahy asistenta pedagoga v kontextu vztahů (asistent žák, pedagog, rodič, ředitel školy).
Martina PIVODOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Eva Hrnčířová -
Diagnostiky školní třídy z pohledu asistenta pedagoga: případová studie s prvky implementace do praxe
Marek Mynařík -
Asistent pedagoga, jeho role a význam při vzdělávání žáků a studentů se zrakovým postižením
Tereza HYBLOVÁ -
Budování třídního klimatu ve vybrané třídě malotřídní základní školy ve Středočeském kraji
Jana Šmejkalová -
Klima třídy ve školách s daltonskými prvky a ve školách tradičních
Lenka Dolníčková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights