Ing. Jakub Máša
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku
Strategic Analysis of an Enterprise
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza podniku“ je provést komplexní analýzu všech relevantních faktorů z vnějšího a vnitřního prostředí podniku, které ovlivňují budoucí rozvoj podniku. Výstupem práce bude formulace strategie podniku s ohledem na zjištěné poznatky. Formulovaná strategie bude eliminovat překážky budoucího rozvoje podniku a bude korespondovat s fenoménem sociální éry.Abstract:
The subject of the thesis „Strategic analysis of an enterprise“ is to acomplish a complex analysis of all relevant factors from external and internal business environment affecting a future development of the enterprise. The output of the thesis will be a formulation of the business strategy due to findings. Then formulated strategy will eliminate obstacles of the future business development and will …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xvheu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Strategic analysis
Šárka Popovová -
Strategic analysis of the company Urdiamant, Ltd.
Eduard Matús -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík -
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Lenka Ostrčilová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Analýza výkonnosti podniku
Zuzana Plemeníková