Bc. Adam Svačina

Master's thesis

Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně

Measurement of individual marketing media and their influence on the results of advertising campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce řeší problematiku media nosičů a použití komunikačních nástrojů. Konkrétním příkladem byla reklamní kampaň PP předmětné firmy Automyčka Express, s. r. o., která běžela po dobu jednoho roku. Výstupem textu je požadované zhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, ale také porovnání použitého mediálního nosiče s jiným druhem reklamního nosiče v závislosti na ceně, dosahu a úspěšnosti …more
Abstract:
This thesis addresses the issue of media carriers and use of communication tools. A concrete example is a campaign of the company Automyčka Express, s. r. o., which ran for one year. Text output is desired evaluate the effectiveness of advertising campaigns, but also compared with other kinds of media advertising media depending on the cost, scope and success of advertising campaigns.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní