Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně – Bc. Adam Svačina
Bc. Adam Svačina
Master's thesis
Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně
Measurement of individual marketing media and their influence on the results of advertising campaigns
Abstract:
Tato diplomová práce řeší problematiku media nosičů a použití komunikačních nástrojů. Konkrétním příkladem byla reklamní kampaň PP předmětné firmy Automyčka Express, s. r. o., která běžela po dobu jednoho roku. Výstupem textu je požadované zhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, ale také porovnání použitého mediálního nosiče s jiným druhem reklamního nosiče v závislosti na ceně, dosahu a úspěšnosti …moreAbstract:
This thesis addresses the issue of media carriers and use of communication tools. A concrete example is a campaign of the company Automyčka Express, s. r. o., which ran for one year. Text output is desired evaluate the effectiveness of advertising campaigns, but also compared with other kinds of media advertising media depending on the cost, scope and success of advertising campaigns.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/kyjy8/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková