Bc. Adam Svačina

Diplomová práce

Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně

Measurement of individual marketing media and their influence on the results of advertising campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku media nosičů a použití komunikačních nástrojů. Konkrétním příkladem byla reklamní kampaň PP předmětné firmy Automyčka Express, s. r. o., která běžela po dobu jednoho roku. Výstupem textu je požadované zhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, ale také porovnání použitého mediálního nosiče s jiným druhem reklamního nosiče v závislosti na ceně, dosahu a úspěšnosti …více
Abstract:
This thesis addresses the issue of media carriers and use of communication tools. A concrete example is a campaign of the company Automyčka Express, s. r. o., which ran for one year. Text output is desired evaluate the effectiveness of advertising campaigns, but also compared with other kinds of media advertising media depending on the cost, scope and success of advertising campaigns.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní