Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně – Bc. Adam Svačina
Bc. Adam Svačina
Diplomová práce
Měření jednotlivých media nosičů a jejich vliv na výsledky reklamní kampaně
Measurement of individual marketing media and their influence on the results of advertising campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku media nosičů a použití komunikačních nástrojů. Konkrétním příkladem byla reklamní kampaň PP předmětné firmy Automyčka Express, s. r. o., která běžela po dobu jednoho roku. Výstupem textu je požadované zhodnocení úspěšnosti reklamní kampaně, ale také porovnání použitého mediálního nosiče s jiným druhem reklamního nosiče v závislosti na ceně, dosahu a úspěšnosti …víceAbstract:
This thesis addresses the issue of media carriers and use of communication tools. A concrete example is a campaign of the company Automyčka Express, s. r. o., which ran for one year. Text output is desired evaluate the effectiveness of advertising campaigns, but also compared with other kinds of media advertising media depending on the cost, scope and success of advertising campaigns.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kyjy8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková