Guerilla marketing ve volební kampani – Anna FRAIOVÁ
Anna FRAIOVÁ
Bakalářská práce
Guerilla marketing ve volební kampani
Případová studie kampaně TOP 09 před volbami do PS PČR v roce 2010
Guerrilla Marketing in the Election Campaign
Anotace:
Cílem této práce je analýza využití metod guerilla marketingu v kampani politické strany TOP 09 před volbami do PS PČR v roce 2010. Teoretický základ práci poskytuje model politického marketingu Jennifer Lees-Marshment. První kapitola se proto věnuje charakteristice Lees-Marshment modelu. Dále je pozornost zaměřena na teorii guerilla marketingu, jsou diskutovány jeho konkrétní vybrané metody a představeny …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the methods of guerrilla marketing and its application in electoral campaign of the political party TOP 09 in Elections to the Chamber of Deputies in 2010. The theoretical background is based on the model of political marketing, Lees-Marshment model. At the beginning, Lees-Marshment model is thus sketched out. Next part is devoted to the guerrilla marketing theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Zveřejnit od: 15. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Eva Lebedová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRAIOVÁ, Anna. Guerilla marketing ve volební kampani. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Vliv genderového rozložení v řídících a poradních orgánech vybrané politické strany na vývoj předvolebních témat v oblasti sociální politiky a sociální práce ve volbách do PS PČR
Jakub Hruška -
Komparace volebních kampaní pravicových politických stran ve volbách do PS PČR v roce 2013. Příklad ODS, TOP 09, Svobodných a Hlavu vzhůru
Vojtěch Novotný -
Evropská témata ve volbách do PS ČR v roce 2002 a ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2004
Petr Engliš -
Kampaně politických stran ve volbách do PS 2021
Adéla Pražáková -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
Eliška Procházková -
Srovnání volebních odhadů a výsledků voleb do PS 2017 a prezidentských voleb 2018
Alena Borotová -
Prostorová soutěž politických stran ve volbách do PS PČR v roce 2006. Analýza volební podpory ČSSD
Petr Luska -
Komparace volebních kampaní ODS a ČSSD před volbami do PS v roce 2010
Karolína Adamová
Název
Vložil
Vloženo
Práva