Fenomén mládí, krásy a zdraví v televizní reklamě – Radek Antl
Radek Antl
Bakalářská práce
Fenomén mládí, krásy a zdraví v televizní reklamě
The phenomenon of youth, good looks and fitness in TV advertising
The phenomenon of youth, good looks and fitness in TV advertising
Anotace:
Tématem práce jsou reklamní sdělení pracující s krásou, mládím a zdravím ve smyslu fyzických vlastností člověka. Součástí práce je úvod do problematiky významu fyzické atraktivity (definované krásou těla, mládím a zdravým vzhledem) pro člověka a úvod do reklamy coby specifické formy komunikace sloužící obchodním účelům. Na základě odborné literatury, zabývající se jak reklamou a reklamními mechanismy …víceAbstract:
The text is focused on advertising contents, that work with beauty, youth and fitness as characteristics of human. The text consists of introduction to importance of physical attractivness (that is made of good looking, youthful and fitness look) for humans and advertising as a unique form of communications used for commercial functions. Under authority of specialized publications, focused on advertising …víceKlíčová slova
krása mládí zdraví mýtus krásy ideál krásy gender média reklama marketingová komunikace televize
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Pavel Zahrádka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová