Filip Kratěna

Bachelor's thesis

Nové formy marketingové komunikace na B2C trzích

New forms of marketing communication on B2C markets
Anotácia:
V předkládané bakalářské práci se zabývám otázkou marketingové komunikace na B2C trzích (Business-to-consumer). Součástí mé práce je zmapování a analýza, jak se postupem času vyvíjí marketingové odvětví v globální měřítku. Zároveň rozebírám, jak se vyvinulo marketingové oddělení ve mnou zvolené firmě v letech 2006 až 2022. Snažím se čtenáři přiblížit důležitost a nepostradatelnost reklamy, která nás …viac
Abstract:
In the presented bachelor thesis I deal with the issue of marketing communication in B2C markets (Business-to-consumer). Part of my job is to map and analyze how the marketing industry is evolving on a global scale over time. At the same time, I analyze how the marketing department in my chosen company developed in the years 2006 to 2022. I try to bring the reader closer to the importance and indispensability …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.