Analýza image firmy na trhu s elektrickou energií – Lucie Hennerová
Lucie Hennerová
Diplomová práce
Analýza image firmy na trhu s elektrickou energií
Image Analysis of Company on the Electricity Market
Anotace:
Abstrakt Cílem diplomové práce je analýza image společnosti na trhu s elektrickou energií. V práci jsem se zaměřila na jednotlivé atributy, o kterých se domnívám, že jsou důležité pro zhodnocení celkové image společnosti Skupiny ČEZ. Analyzováním těchto atributů jsem zjistila jednotlivé znalosti a povědomosti respondentů. V první části práce charakterizuji společnost Skupinu ČEZ a její aktivity. Druhá …víceAbstract:
Abstract The goal of this thesis is the image analysis of a company on the electricity market. I focused on the attributes that I see to be important for an evaluation of the overall image of a company named The CEZ Group. Analyzing these attributes, I parameterized the responders awareness of the company. The first part of my thesis deals with characterizing the CEZ Group and its activities. The second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85281
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování Corporate Image a Corporate Identity jazykové školy
Jaroslav Břeň -
Budování Corporate Image a Corporate Identity na příkladu společnosti www.seznam.cz
Jakub Šumanský