CSV jako součást marketingové komunikace – Bc. Martina Šilhánová
Bc. Martina Šilhánová
Diplomová práce
CSV jako součást marketingové komunikace
CSV as a Part of Marketing Communication
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je na základě analýzy současné komunikační strategie společnosti Nestlé navrhnout komunikační strategii zaměřenou na oblast CSR a CSV s cílem zefektivnit účinnost komunikace firmy se stakeholdery a připravit soubor konkrétních doporučení pro tvorbu obsahu a zaměření komunikačního sdělení CSR/CSV v rámci realizace konceptu obsahového marketingu, a to s důrazem na diferenciaci …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is based on the analysis of the current communication strategy of Nestlé to design a communication strategy focused on CSR and CSV in order to streamline the effectiveness of communication with stakeholders and prepare a set of specific recommendations for creating content with focus on communicating CSR / CSV within the concept of content marketing, with an emphasis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pf1a5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić