Bc. Martina Šilhánová

Diplomová práce

CSV jako součást marketingové komunikace

CSV as a Part of Marketing Communication
Anotace:
Cílem předkládané diplomové práce je na základě analýzy současné komunikační strategie společnosti Nestlé navrhnout komunikační strategii zaměřenou na oblast CSR a CSV s cílem zefektivnit účinnost komunikace firmy se stakeholdery a připravit soubor konkrétních doporučení pro tvorbu obsahu a zaměření komunikačního sdělení CSR/CSV v rámci realizace konceptu obsahového marketingu, a to s důrazem na diferenciaci …více
Abstract:
The aim of this diploma thesis is based on the analysis of the current communication strategy of Nestlé to design a communication strategy focused on CSR and CSV in order to streamline the effectiveness of communication with stakeholders and prepare a set of specific recommendations for creating content with focus on communicating CSR / CSV within the concept of content marketing, with an emphasis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní