Kamila Mošnová

Diplomová práce

Generace Y a vnímání CSR aktivit firem

Generation Y and Perception of Corporate Social Responsibility Activities of Companies
Anotace:
Cílem práce je zjistit, jak Generace Y, jakožto již v dnešní době významná generace na spotřebním trhu, vnímá CSR aktivity firem. Generace Y je mnoha studiemi představována jako generace, pro kterou je problematika CSR důležitá a která se různými způsoby angažuje při jejím prosazování. Pro potvrzení či vyvrácení těchto závěrů byla pomocí smíšeného výzkumu získána primární data. Výzkum byl proveden …více
Abstract:
This study is aimed to discover how Generation Y, as a significant generation on the consumer market today, perceives CSR activities of companies. Generation Y is presented by many studies as a generation for which CSR is important and engaged in its promotion in various ways. Primary data was obtained through mixed research to confirm or disprove these conclusions. The research was conducted in an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76485