Generace Y a vnímání CSR aktivit firem – Kamila Mošnová
Kamila Mošnová
Master's thesis
Generace Y a vnímání CSR aktivit firem
Generation Y and Perception of Corporate Social Responsibility Activities of Companies
Anotácia:
Cílem práce je zjistit, jak Generace Y, jakožto již v dnešní době významná generace na spotřebním trhu, vnímá CSR aktivity firem. Generace Y je mnoha studiemi představována jako generace, pro kterou je problematika CSR důležitá a která se různými způsoby angažuje při jejím prosazování. Pro potvrzení či vyvrácení těchto závěrů byla pomocí smíšeného výzkumu získána primární data. Výzkum byl proveden …viacAbstract:
This study is aimed to discover how Generation Y, as a significant generation on the consumer market today, perceives CSR activities of companies. Generation Y is presented by many studies as a generation for which CSR is important and engaged in its promotion in various ways. Primary data was obtained through mixed research to confirm or disprove these conclusions. The research was conducted in an …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76485
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedúci: Tomáš Kincl
- Oponent: Michal Novák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76485
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman