Tereza Hamerová

Bakalářská práce

Space management: Role prostorových faktorů v nákupním chování zákazníků

Space management: The Role of Spatial Factors in Customer Buying Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem a rolí prostoru v nákupním chování spotřebitele. Klade si za cíl analyzovat roli prostorových faktorů kamenných prodejen v nákupním chování zákazníků a následně rozdělit tyto faktory dle vnímání ze strany zákazníka. Ve své teoretické části představuje zkoumaný fenomén prostorovosti v širších i v užších souvislostech, tedy v kontextu kamenné prodejny. Na základě …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the influence and role of space in consumer buying behaviour. It aims to analyse the role of spatial factors of brick-and-mortar stores in consumer shopping behaviour and then to categorise these factors according to customer perception. In its theoretical part, it presents the phenomenon of spatiality in a broader and narrower context, i.e. in the context of the brick …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Klára Šimůnková
  • Oponent: Michal Šimůnek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88799