Návrh na zavedení nového výrobku na specifický zákaznický segment – Katarzyna Czerná
Katarzyna Czerná
Diplomová práce
Návrh na zavedení nového výrobku na specifický zákaznický segment
Proposal for New Product Targeted on Unique Customer Segment
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout zavedení nového produktu na specifický zákaznický segment. Zavedení nového produktu je realizováno formou projektu, který je zpracován od iniciace, plánování, přes realizaci, až po ukončení projektu. Teoretická část je soustředěna na vymezení pojmů projekt a kalkulace, a to včetně metod projektového řízení a kalkulačních metod. V aplikační části je sestaven projekt …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose new product targeted on unique customer segment. The product introduction process is implemented in the form of a project that is prepared from initiation, planning, through implementation, to the project completion. The theoretical part is focused on defining of characterestics of a project and a calculation. In the practical part of the thesis, the project of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127884
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Jindra Peterková
- Oponent: Stanislav Recmaník
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CZERNÁ, Katarzyna. \textit{Návrh na zavedení nového výrobku na specifický zákaznický segment}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/pc1w5f/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace Agile project managementu ve vybraném podniku
Tereza Trnečková -
Establishing Framework Conditions for Project Innovation Management in Rocket Industry through Standardization in Organization with Limited Financial Resources
Ondřej Marvan -
Analýza projektového řízení ve společnosti IMPROMAT CZ, spol. s r.o. v segmentu vodárenství
Michaela Abelová -
Zvýšení tržního podílu produktu Open project v segmentu softwarů pro podporu projektového řízení
Gabriel KALAPOŠ -
Zavedení nového produktu na trh
Aneta Žemličková -
Nový projekt televizní stanice a návrh implementace product placementu do tohoto projektu
Lucie Zelená -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Projekt zavedení nového výrobku do produktového portfolia vybrané společnosti
Katka Argalášová