Marketingová komunikace s generací Z – Bc. Michaela Veiserová
Bc. Michaela Veiserová
Diplomová práce
Marketingová komunikace s generací Z
Marketing Communication with Generation Z
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrhy marketingové komunikace pro vybranou firmu se zaměřením na segment generace Z vycházející z analýzy vybrané firmy a výsledků dotazníkového šetření cíleného na osoby z generace Z. Teoretická část se bude zabývat základní charakteristikou marketingové komunikace a jejích prvků, poté se zaměří na definování termínu „generace Z”. Na závěr oba termíny propojí, tedy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to develop marketing communication proposals for a selected company, focusing on the Generation Z segment, based on an analysis of the chosen company and the results of a questionnaire survey targeting individuals from Generation Z. The theoretical part will cover the fundamental characteristics of marketing communication and its components, define "Generation Z," and finally …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/rllis/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anežka Petrů
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Marketingová komunikace a online generace
Soňa Babánková -
Aplikace umělé inteligence v personalizaci marketingové komunikace a její vliv na chování spotřebitelů generace Z v online prostředí
Sebastian Dolíhal -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Anna Vaněčková -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Implementace moderního marketingu a komunikace Generace Z ve zvolené firmě
Jana Kosejková -
Specifické rysy marketingové komunikace generace Z
Karolína Vavříková