Bc. Michaela Veiserová

Diplomová práce

Marketingová komunikace s generací Z

Marketing Communication with Generation Z
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrhy marketingové komunikace pro vybranou firmu se zaměřením na segment generace Z vycházející z analýzy vybrané firmy a výsledků dotazníkového šetření cíleného na osoby z generace Z. Teoretická část se bude zabývat základní charakteristikou marketingové komunikace a jejích prvků, poté se zaměří na definování termínu „generace Z”. Na závěr oba termíny propojí, tedy …více
Abstract:
The aim of this thesis is to develop marketing communication proposals for a selected company, focusing on the Generation Z segment, based on an analysis of the chosen company and the results of a questionnaire survey targeting individuals from Generation Z. The theoretical part will cover the fundamental characteristics of marketing communication and its components, define "Generation Z," and finally …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2025
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/rllis/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Anežka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné