Specifické rysy marketingové komunikace generace Z – Bc. Karolína Vavříková
Bc. Karolína Vavříková
Bakalářská práce
Specifické rysy marketingové komunikace generace Z
Specific marketing communication features of generation Z
Anotace:
Generace Z začíná vstupovat na pracoviště a trh. Jejich hodnoty byly utvářeny jedinečnou post-moderní dobou, a proto komunikují zcela odlišně než starší generace. Tato bakalářská práce si klade za cíl najít efektivní marketingovou komunikaci pro zacílení Generace Z. Práce zkoumá, kdo je generace Z, a to nejen jako součást společnosti, ale i ve vztahu k marketingu. Výzkumný přístup je srovnávací studie …víceAbstract:
Generation Z is starting to enter the workplace and market. Their values were shaped by the unique post-modern era and therefore communicate completely differently than the older generations This bachelor thesis aims towards finding effective marketing communication for targeting generation Z. The focus of the thesis is on analyzing who generation Z is, not only as a part of society but also in relation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva