Připravenost pedagogů mateřských škol na společné vzdělávání – Bc. Lucie KOLAŘÍKOVÁ
Bc. Lucie KOLAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Připravenost pedagogů mateřských škol na společné vzdělávání
Preparedness of kindergarten teachers for joint education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá připraveností pedagogů mateřských škol na společné vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů společné vzdělávání, inkluze a integrace. Následně se zaměřuje na legislativní dokumenty, principy inkluzivního vzdělávání, podpůrná opatření a účastníky inkluzivního procesu. V závěru se soustředí na učitele předškolního vzdělávání. Empirická část využívá kvantitativní …víceAbstract:
This thesis deals with the preparedness of kindergarten teachers for joint education. The theoretical part focuses on the definition of joint education, inclusion and integration. The following text deals with legislative documents, principles of inclusive education, supporting measures, participants in the inclusive process and, last but not least, the teacher of preschool education. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOLAŘÍKOVÁ, Lucie. Připravenost pedagogů mateřských škol na společné vzdělávání. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva