Komunikační strategie společnosti Flying Tiger Copenhagen – Aneta Petrusová
Aneta Petrusová
Master's thesis
Komunikační strategie společnosti Flying Tiger Copenhagen
Communication strategy of Flying Tiger Copenhagen
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Flying Tiger Copenhagen v České republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje komunikační strategii a komunikačnímu mixu. Praktická část se věnuje vybrané firmě a analýze její komunikační strategie. V závěru této práce je předložen návrh na možná zlepšení do budoucna.Abstract:
The theme of this diploma thesis is analysis of communication strategy of Flying Tiger Copenhagen in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is focused on communication strategy and communication mix. Practical part is focused on chosen company and analysis of its communication strategy. In conclusion of the thesis there is a suggestion for possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75152
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2019
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Simona Concepcion
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh strategie marketingové komunikace pro TIGER STORES CZECH REPUBLIC s.r.o.
Kateřina Šibravová -
Finanční analýza maloobchodního řetězce
Jan Pazourek -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček