Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz – Bc. Monika Hamouzová
Bc. Monika Hamouzová
Bakalářská práce
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Marketing plan of Farm Hamouz
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro zemědělský podnik. Teoretická část práce je věnována teorii marketingu a marketingovému plánování. V této části jsou vyjmenovány analýzy související s marketingovým plánem, včetně popisu marketingových cílů, strategií a marketingového mixu. Na samotném počátku praktické části je charakterizován vybraný podnik Farma Hamouz a jeho historie …víceAbstract:
The goal of this dissertation is to create a marketing plan for the selected farm to examine future recommendations on how to improve their current marketing strategy to get better results. The theoretical part aims to support the outcome through professional literature related to marketing planning and marketing itself. In this part, some of the marketing plan related analyses are included. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ikw3b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
A Competitive Position and Marketing Strategy of „Mlékárna Kunín a.s “.
Iuliia Kasianova -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová