Jana ČÁSTKOVÁ

Bachelor's thesis

Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising?

Artworks and their use in advertising as a means of communications. Artvertising
Anotácia:
Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu.
Abstract:
Artvertising is the main theme of this thesis, which aims to define the term and setting a theoretical point which corresponds to the context of the time. It also provides specific insight into the history of the creators of advertising. The practical part includes a proposal to promote commercial project
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18738

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Milan Banyar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ČÁSTKOVÁ, Jana. Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising?. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe