Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising? – Jana ČÁSTKOVÁ
Jana ČÁSTKOVÁ
Bachelor's thesis
Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising?
Artworks and their use in advertising as a means of communications. Artvertising
Anotácia:
Artvertising je ustředním pojmem definující téma této bakalářské práce, která si klade za cíl tento pojem definovat a stanovit pro něj teoretické opory odpovídající kontextu doby. Dále poskytuje specifický náhled do historie tvůrců reklamy. Praktická čast obsahuje návrh na propagaci komerčního projektu.Abstract:
Artvertising is the main theme of this thesis, which aims to define the term and setting a theoretical point which corresponds to the context of the time. It also provides specific insight into the history of the creators of advertising. The practical part includes a proposal to promote commercial project
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18738
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČÁSTKOVÁ, Jana. \textit{Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising?}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdbi8o/.
Jak správně citovat práci
ČÁSTKOVÁ, Jana. Umělecká díla a jejich využití při tvorbě reklamních komunikátů ?Artvertising?. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská