Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie – Klára KONÍČKOVÁ
Klára KONÍČKOVÁ
Bachelor's thesis
Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie
Innovation Process of Products in Fashion Industry according to New Technologies
Abstract:
Bakalářská práce na téma "Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie" se zabývá inovací v podniku a aplikací marketingového výzkumu. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na inovaci, marketingový výzkum a na současné nové textilní technologie. V praktické části je představena firma RV Fashion Style a proveden dotazníkový výzkum, který slouží …moreAbstract:
Thesis on the theme "Innovative process products of fashion infustry focuses on new technology" deals with innovation in the company anf applications of marketing research. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on innovation, marketing research and present new technology. In the practical part of the company is introduced Fashion RV Style and a questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2012
Accessible from:: 11. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. René Volek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONÍČKOVÁ, Klára. \textit{Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Logistics and Crisis Management. 2012. Available from: https://theses.cz/id/pdcrl4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONÍČKOVÁ, Klára. Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum projektu nového Autosalónu
Gary Nguyen -
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Vladimíra Geyerová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti zavedení nové formy péče o trávníky
Dominik Koňařík -
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Marketingový výzkum uvedení nového výrobku na trh pro potřeby handicapovaných osob.
Jan Šulík -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká