Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie – Klára KONÍČKOVÁ
Klára KONÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie
Innovation Process of Products in Fashion Industry according to New Technologies
Anotace:
Bakalářská práce na téma "Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie" se zabývá inovací v podniku a aplikací marketingového výzkumu. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na inovaci, marketingový výzkum a na současné nové textilní technologie. V praktické části je představena firma RV Fashion Style a proveden dotazníkový výzkum, který slouží …víceAbstract:
Thesis on the theme "Innovative process products of fashion infustry focuses on new technology" deals with innovation in the company anf applications of marketing research. The work includes theoretical and practical part. The theoretical part is focused on innovation, marketing research and present new technology. In the practical part of the company is introduced Fashion RV Style and a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Zveřejnit od: 11. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KONÍČKOVÁ, Klára. \textit{Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdcrl4/.
Jak správně citovat práci
KONÍČKOVÁ, Klára. Inovační proces výrobků módního průmyslu zaměřen na nové technologie. Prostějov, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum projektu nového Autosalónu
Gary Nguyen -
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Vladimíra Geyerová -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti zavedení nové formy péče o trávníky
Dominik Koňařík -
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Marketingový výzkum uvedení nového výrobku na trh pro potřeby handicapovaných osob.
Jan Šulík -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká