Event marketing značky Birell pro rok 2017 – David Kolda
David Kolda
Master's thesis
Event marketing značky Birell pro rok 2017
Event marketing Birell
Anotácia:
Práce se zabývá event marketingovou strategií značky Birell, která zaujímá vedoucí pozici na trhu v České republice v prodeji nealkoholického piva. V rámci budování nové image se značka podílí na celé řadě sportovních eventů. Tím se snaží zvyšovat povědomí o značce a budovat si určitou reputaci u spotřebitelů. Hlavním cílem práce je vytvoření eventového plánu na rok 2017. Dílčím cílem práce je navrhnout …viacAbstract:
The work deals with the event marketing strategy of Birell that holds a leading market position in the Czech Republic in the sale of non-alcoholic beer. As part of building a new brand image Birell participates in a number of sports events. By trying to raise brand awareness and build a reputation among consumers. The main goal is to create event plan for 2017. The operational objective is to propose …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53052
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2017
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Kristýna Tereková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53052
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Samed Sentürk -
Event marketing sportovního týmu
Barbora Pospíšilová -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse