Nové možnosti řízení vztahů se zahraničními zákazníky firmy GSP - High Tech Saws, s. r. o. – Bc. Iva ADAMÍČKOVÁ
Bc. Iva ADAMÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Nové možnosti řízení vztahů se zahraničními zákazníky firmy GSP - High Tech Saws, s. r. o.
New possibilities of customer relationship management with foreign customers in the company GSP-Hig Tech Saws, s. r. o.
Abstract:
The bachelor thesis deals with foreign markets problems and relationship management with foreign customers. It coming-out from theoretical piece of knowledge about export markets of company GSP-High Tech Saws, s. r. o. and customer relationship management. According to performed analysis structure of foreign customers, SWOT analysis of firm and survey of customer satisfaction, it suggests solving in …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou zahraničních trhů a řízení vztahů se zahraničními zákazníky. Vychází z teoretických poznatků o exportních trzích firmy GSP-High Tech Saws, s. r. o. a z managementu řízení vztahů. Dle provedené analýzy struktury zahraničních odběratelů, SWOT analýzy firmy a průzkumu spokojenosti zákazníků navrhuje řešení v oblastech řízení vztahů se zákazníky, evidence zákazníků …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2007
Identifikátor:
7334
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2008
- Vedoucí: Ing. Vít Gilík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADAMÍČKOVÁ, Iva. \textit{Nové možnosti řízení vztahů se zahraničními zákazníky firmy GSP - High Tech Saws, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdg7vo/.
Jak správně citovat práci
ADAMÍČKOVÁ, Iva. Nové možnosti řízení vztahů se zahraničními zákazníky firmy GSP - High Tech Saws, s. r. o.. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
Kateřina Šefčíková