Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19 – Daria Bespalova
Daria Bespalova
Bachelor's thesis
Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19
Marketing program in the commercial activities of the Four Seasons Hotel after the pandemic Covid-19
Anotácia:
Závěrečná práce se člení do dvou dílčích částí. V teoretické části práce bude provedena deskripce a charakteristika analýzy literárních pramenů; srovnávací analýza metodických materiálů; seskupování, srovnávání, výpočty, analýza, struktura marketingového plánu. V praktické části bude proveden výzkum na odhalení silných a slabých stránek marketingu společnosti Four Seasons. Informace bude čerpána z …viacAbstract:
The final thesis is divided into two parts. In the theoretical part of the thesis, a description and characterisation of the analysis of literary sources will be performed; comparative analysis of methodological materials; grouping, comparison, calculations, analysis, structure of the marketing plan. In the practical part, research will be carried out to reveal the strengths and weaknesses of Four …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
- Oponent: Arnošt Traxler, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BESPALOVA, Daria. \textit{Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdge3o/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Application of Pinterest as a marketing tool for Bloggers in the food and beverage industry
Nerva Vikramshekhar -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada -
Food and beverage consumption trends following KOLs: an explosive phenomenon in Vietnam
Chi Mai Nguyen -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Pozice Food and Beverage Manager a její kompetence
Tereza Kalouskova -
Využitie revenue managementu v oblasti Food and Beverage
Adela Džambová -
PROBLEMATIKA FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENTU V HOTELNICTVÍ A CESTOVNÍM
Martin Barák -
Krátkodobý finanční management
Zuzana Hrdinová
Názov
Vložil
Vložené
Práva