Analýza návštěvnosti studentských internetových stránek – Vojtěch Klézl
Vojtěch Klézl
Diplomová práce
Analýza návštěvnosti studentských internetových stránek
Web Analytics of the Student´s Website
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou návštěvnosti studentského internetového portálu Marketingostrava.cz. V první části autor tyto stránky charakterizuje z hlediska makro, mezo a mikroprostředí a představuje teoretická východiska analýzy návštěvnosti v širší souvislosti internetového marketingu. Ve druhé části je proveden výzkum, kde je metodou pozorování s využitím nástrojů Google Analytics a Facebook Insights …víceAbstract:
The aim of this thesis is to deal with the web analysis of the students’ website Marketingostrava.cz. In the first part the author focuses on the page from perspective of macro and micro environment and introduces theoretical possibilities of the analysis of attendance in broader perspective of the Internet marketing. Research is performed in the second part where the observation method is used. Tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90701
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Adam Kondělka
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internetové a intranetové stránky Studentské unie\nl{}
Lukáš MARCANÍK -
Návrh a implementace internetových stránek s chatbotem pro studentský webový portál Sokolská33
Markéta Šindlerová -
Redakční systém KVD pro studentské návrhy a připomínky
Miroslav KOLOUCH -
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Marketing ve vyhledávačích
Vojtěch Jedlička -
Marketing ve vyhledávačích
Viktor Filip -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA