Stanislav Malý
Bakalářská práce
Konkurence ve službách v ČR
Competition in services in the Czech republic
Anotace:
Slevové servery si vybudovaly pevné postavení na českém trhu a staly se využívaným marketingovým nástrojem pro poskytovatele služeb i zboží. Tato bakalářská práce je zaměřena na vnímání slevových portálů provozovateli ubytovacích a stravovacích zařízení. První část se zabývá, charakteristikou služeb, spotřebitelského trhu, konkurence, historií slevových serverů včetně dvou světových a v neposlední …víceAbstract:
Discount servers have built up a strong position on the Czech market and become a marketing tool used by providers of services and goods. This thesis is focused on the perception discount portal accommodation and catering facilities. The first part deals with, characteristics of services, consumer, competition, history discount sites, including two world and last but not least, the principle of operation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/5211/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. David Zeman
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb
Martin Dvořák -
Slevové portály s nabídkou aktivit cestovního ruchu jako marketingový nástroj
Petr Gálik -
Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
Lucie Pelcnerová -
Sleva jako marketingový nástroj v současné době – dopady tohoto stavu na firmy a možnosti pro změnu
Roman Pupkov -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Slevové portály a jejich vliv na propagaci malého podniku
Věroslav Kučírek -
Slevové portály z pohledu podniku
Petr Novák -
Slevové portály, jejich výhody a rizika pro provozovatele wellness a lázeňských služeb
Klára Posádová