Veronika MATYSOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.

Analysis of marketing environment companies KNORR BREMSE Systémy pro užitková vozidla,CR, s.r.o.
Abstract:
Obsahem práce je analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o. Společnost má silné zázemí a stabilitu. Za silné stránky podniku lze považovat vysokou kvalitu výrobků a služeb, na druhé straně slabou stránkou se jeví především prodejní ceny, propagace a PR. V práci je provedena analýza makro a mikroprostředí a použita metoda SWOT. Součástí je zhodnocení …more
Abstract:
This thesis deals with an analysis of the marketing environment in the KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o. company. The company operates within automotive industry; represents a strong and stable business. Among the company's strengths we can name e. g. high quality products and services, while its weaknesses appear to be the following: pricing, promotion and PR. In the thesis, both …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Petr Zima

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATYSOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická