Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o. – Veronika MATYSOVÁ
Veronika MATYSOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.
Analysis of marketing environment companies KNORR BREMSE Systémy pro užitková vozidla,CR, s.r.o.
Abstract:
Obsahem práce je analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o. Společnost má silné zázemí a stabilitu. Za silné stránky podniku lze považovat vysokou kvalitu výrobků a služeb, na druhé straně slabou stránkou se jeví především prodejní ceny, propagace a PR. V práci je provedena analýza makro a mikroprostředí a použita metoda SWOT. Součástí je zhodnocení …moreAbstract:
This thesis deals with an analysis of the marketing environment in the KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o. company. The company operates within automotive industry; represents a strong and stable business. Among the company's strengths we can name e. g. high quality products and services, while its weaknesses appear to be the following: pricing, promotion and PR. In the thesis, both …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Petr Zima
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATYSOVÁ, Veronika. \textit{Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/pdy9hw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATYSOVÁ, Veronika. Analýza marketingového prostředí firmy KNORR BREMSE Systemy pro užitková vozidla, CR, s.r.o.. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Valeriya Sementsova -
Hodnocení silných a slabých stránek činnosti společnosti Česká podnikatelská pojišťovna a hodnocení vnějších příležitostí a rizik
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Silné a slabé stránky retailové nabídky Sberbank CZ a.s.
Yaroslav Golub -
Stěhování národů a jeho dopad na region Evropy a členských států Evropské unie
Roman Sixta -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá