Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese – Bc. Pavel Suchyňa
Bc. Pavel Suchyňa
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese
Marketing research as an instrument for financial products market analysis in backgroud of economic depression
Abstract:
Zjištění současné situace v četnosti využívání finančních produktů na trhu s přihlédnutím na důvody, pro které je lidé uzavřely, s následným nalezením potenciálu obchodu a to jak z pohledu firmy podnikající v daném oboru, tak i jednotlivce.Abstract:
The findings of the current situation in the frequency of using financial products on the market, taking into account the reasons for which people entered, followed by finding the potential for trade, both in terms of companies doing business in the field, as well as individuals.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2010
Identifier:
https://is.sting.cz/th/cadn9/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Bc. Ondřej Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák -
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Iveta Ráčková -
Marketingový výzkum - výzkum propagace a komunikace produktu
Radek Šonka -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek