Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese – Bc. Pavel Suchyňa
Bc. Pavel Suchyňa
Bakalářská práce
Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese
Marketing research as an instrument for financial products market analysis in backgroud of economic depression
Anotace:
Zjištění současné situace v četnosti využívání finančních produktů na trhu s přihlédnutím na důvody, pro které je lidé uzavřely, s následným nalezením potenciálu obchodu a to jak z pohledu firmy podnikající v daném oboru, tak i jednotlivce.Abstract:
The findings of the current situation in the frequency of using financial products on the market, taking into account the reasons for which people entered, followed by finding the potential for trade, both in terms of companies doing business in the field, as well as individuals.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/cadn9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Bc. Ondřej Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák -
Marketingový výzkum, jako východisko sestavení marketingové strategie
Iveta Ráčková -
Marketingový výzkum - výzkum propagace a komunikace produktu
Radek Šonka -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek