Spotřební chování na trhu mléka a mléčných výrobků – Bc. Nikola Píšová
Bc. Nikola Píšová
Diplomová práce
Spotřební chování na trhu mléka a mléčných výrobků
Consumer behaviour on the market with milk and dairy products
Anotace:
Píšová, N., Spotřební chování na trhu mléka a mléčných výrobků. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu mléka a mléčných produktů. Ve vlastní práci jsou analyzované vývojové tendence týkající se produkce a spotřeby těchto komodit ve světě i v České republice. Podrobněji je v orientační analýze popsán cenový vývoj, který je …víceAbstract:
Píšová, N., Consumer behaviour on the market with milk and dairy products. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2019.The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of milk and dairy products. Developmental trends in the production and consumption of these commodities in the world and in the Czech Republic are analyzed in the thesis. The price analysis is described in more detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
- Oponent: Naďa Hazuchová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová