Marketing prodeje a vývoj designu v oblasti IT – Karel Provazník
Karel Provazník
Bakalářská práce
Marketing prodeje a vývoj designu v oblasti IT
Úloha designu IT v marketingovém prodeji
Sales marketing and design development in IT
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, do jaké míry v dnešní době marketing (reklama) a design nabízených produktů z oblasti informačních technologií ovlivňují chování koncového zákazníka (spotřebitele) při rozhodování o nákupu zboží. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí, kdy v první části je nastíněn teoretický přehled vybraných kapitol marketingu ve vztahu k uvedené problematice a dále …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to ascertain to what extent nowadays marketing (advertising) and design of products offered in the field of the information technologies influence the behavior of the end customer (consumer) when deciding on the purchase of goods. This thesis is divided into two main parts. The first part outlines a theoretical overview of the selected chapters of marketing in relation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7319
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Josef Horálek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Richard Cimler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a informační technologie. Vybraná případové studie
Markéta Veselá -
Nové informační technologie a konkurenceschopnost v cestovním ruchu
Veronika Pekařová -
NOVÉ INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE A
René Siklenka -
Nové technologie v obchodě
Klára DUFKOVÁ -
Design podcastu Zlin Design Week
Kateřina Večerková
Název
Vložil
Vloženo
Práva