Bc. Martina Mikulenková
Master's thesis
Digitální filmová distribuce
The Digital Film Distribution
Abstract:
Diplomová práce na téma digitální filmová distribuce se zabývá online distribucí filmů přes portály nabízející video na vyžádání, které umožňují sledování filmu v libovolně zvoleném čase a místě. V teoretické části jsou nejprve vymezeny stěžejní pojmy, jako film, marketingový a komunikační mix filmu na internetu, internetová filmová distribuce a video na vyžádání. Dále teoretická část představuje základní …moreAbstract:
The diploma thesis Digital Film Distribution deals with the online film distribution realized through Video On Demand online services which enable the viewer to watch the film any place any time. The theretical part defines related terms such as film, online film marketing and communication mix, online film distribution and Video On Demand. In this part the basics of the VOD business models are presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mikulenková, Martina. Digitální filmová distribuce. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online distribuce českých filmů VoD platformy a jejich role na distribučním trhu
Bára Kamarytová -
Vývoj a aktuální podoby distribuce alternativního obsahu v českém filmovém prostředí
Jakub Knott -
Filmová online distribúcia: Vstup nezávislých filmov na súčasné najdôležitejšie VOD platformy
Michaela Čajková -
Distribuce filmů přes internet
Jaroslav Halbich -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Michaela Zverková -
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti
Tomáš VICAN -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová