Digitální filmová distribuce – Bc. Martina Mikulenková
Bc. Martina Mikulenková
Diplomová práce
Digitální filmová distribuce
The Digital Film Distribution
Anotace:
Diplomová práce na téma digitální filmová distribuce se zabývá online distribucí filmů přes portály nabízející video na vyžádání, které umožňují sledování filmu v libovolně zvoleném čase a místě. V teoretické části jsou nejprve vymezeny stěžejní pojmy, jako film, marketingový a komunikační mix filmu na internetu, internetová filmová distribuce a video na vyžádání. Dále teoretická část představuje základní …víceAbstract:
The diploma thesis Digital Film Distribution deals with the online film distribution realized through Video On Demand online services which enable the viewer to watch the film any place any time. The theretical part defines related terms such as film, online film marketing and communication mix, online film distribution and Video On Demand. In this part the basics of the VOD business models are presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikulenková, Martina. Digitální filmová distribuce. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online distribuce českých filmů VoD platformy a jejich role na distribučním trhu
Bára Kamarytová -
Vývoj a aktuální podoby distribuce alternativního obsahu v českém filmovém prostředí
Jakub Knott -
Filmová online distribúcia: Vstup nezávislých filmov na súčasné najdôležitejšie VOD platformy
Michaela Čajková -
Distribuce filmů přes internet
Jaroslav Halbich -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Scénář a realizace propagačního filmu – textová příprava, natočení a střih propagačního videa (projektové řešení)
Michaela Zverková -
Výzkum využití marketingových aktivit pro úspěch filmu a využití filmu pro podporu produktu, odvětví a oblasti
Tomáš VICAN -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová