Využití principu vizualizace při komunikaci žáků s poruchou autistického spektra – Bc. Markéta SILNÁ
Bc. Markéta SILNÁ
Master's thesis
Využití principu vizualizace při komunikaci žáků s poruchou autistického spektra
Use of visualisation in communication of students with autism spectrum disorder
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku poruch autistického spektra a strategie komunikace s využitím vizualizace jako vzdělávacího nástroje. Práce pojednává o terapeutických přístupech, včetně strukturovaného učení, a analyzuje logopedické aspekty týkající se verbální i nonverbální komunikace. Zvláštní pozornost je věnována vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra a významu vizualizace …moreAbstract:
This thesis focuses on autism spectrum disorders and communication strategies using visualization as an educational tool. The thesis discusses therapeutic approaches, including structured learning, and analyses speech therapy aspects related to verbal and non-verbal communication. Particular attention is paid to the education of students with autism spectrum disorder and the importance of visualisation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SILNÁ, Markéta. \textit{Využití principu vizualizace při komunikaci žáků s poruchou autistického spektra}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2024. Available from: https://theses.cz/id/pfaddq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SILNÁ, Markéta. Využití principu vizualizace při komunikaci žáků s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková