Využití principu vizualizace při komunikaci žáků s poruchou autistického spektra – Bc. Markéta SILNÁ
Bc. Markéta SILNÁ
Master's thesis
Využití principu vizualizace při komunikaci žáků s poruchou autistického spektra
Use of visualisation in communication of students with autism spectrum disorder
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku poruch autistického spektra a strategie komunikace s využitím vizualizace jako vzdělávacího nástroje. Práce pojednává o terapeutických přístupech, včetně strukturovaného učení, a analyzuje logopedické aspekty týkající se verbální i nonverbální komunikace. Zvláštní pozornost je věnována vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra a významu vizualizace …viacAbstract:
This thesis focuses on autism spectrum disorders and communication strategies using visualization as an educational tool. The thesis discusses therapeutic approaches, including structured learning, and analyses speech therapy aspects related to verbal and non-verbal communication. Particular attention is paid to the education of students with autism spectrum disorder and the importance of visualisation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SILNÁ, Markéta. Využití principu vizualizace při komunikaci žáků s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková