Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů – Bc. Martina Císová
Bc. Martina Císová
Master's thesis
Role značky při vytváření tržních motivů spotřebitelů
The role of brand for making consumer motives
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování a vlivem značky na spotřebitele. Pro praktickou část byla zvolena značka Baťa. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory mají rozhodující vliv na kupní chování spotřebitele a jak je značka Baťa vnímána. Teoretická část byla sestavena na základě analýzy a syntézy relevantních sekundárních zdrojů, jejich citací a komparací stanovisek různých autorů …viacAbstract:
The thesis deals with the issue of purchasing behaviour and influence of a brand on consumer. The Baťa brand has been choosen for the practical part. The aim of the work was to find what factors have a decisive influence on consumer buying behaviour and how the brand Baťa is perceived. The theoretical part was compiled on the basis of analysis and synthesis of relevant secondary sources, their quoting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím
Názov
Vložil
Vložené
Práva